Anbefalinger fra deltagere på "Dypere røtter" kurset
"Kurset har vært enormt dypt og lærerikt, og en øyenåpner på mange forskjellige plan. Det er så mye visdom og kunnskap i dette kurset. En stor skatt som har vært skjult har kommet frem i lyset. Jeg er så takknemlig for dette kurset og jeg anbefaler det på det sterkeste. Jeg opplevde det enkelt å melde meg på og registrere meg på kurset, og jeg synest ikke kurset var dyrt. Det er en investering for livet. Kommunikasjonen har vært helt fantastisk. Jeg har fått så gode samtaler gjennom mine refleksjoner jeg har sendt inn. Så ærlige svar og hjelp videre. Og så er jeg så takknemlig for bønnene også som har blitt bedt. Jeg har fått svar så fort også. Sånn at jeg kunne gå videre i modulene. Undervisningen har vært helt fantastisk på alle måter. Jeg er helt amazed og overveldet. Alle temaene har vært så interessante og lærerike. Jeg kunne nesten ikke vente til jeg fikk åpne nye moduler og høre. Det er så mange dype ting i disse temaene som gav så mange svar og jeg kjente i mitt hjerte at det er sant alt sammen. Jeg fikk så mange nye åpenbaringer i dette kurset og det var dype ting som ble åpenbart. Jeg har gjort øvelsene også som hører til modulene. De gav meg veldig mye og det var så godt å få stille disse spørsmålene til pappa Gud og få svar fra ham. Refleksjonsoppgavene fikk meg til å tenke dypere på det jeg hadde lært og gått igjennom. Det var mange prosesser med de forskjellige temaene. Som gikk på dypet i sjelen. Det var fint for meg å få skrive ned det jeg kjente var viktig for meg og få sent inn og så få svar på de. Nettsamlingene gir så mye.Tusen hjertelig takk for at jeg har fått vært med!" Line
"Gjennom kurset har jeg fått et enda tydeligere bilde av at Gud er min Far og jeg er Hans barn. Jeg er elsket av Han uansett hvem jeg er eller hva jeg klarer å gjøre. Det handler ikke om prestasjon eller å være perfekt. Jeg kan ikke legge noe til eller trekke noe fra. Han elsker meg uansett og Han lengter etter å være med meg. Jeg har fått se tydelig løgner som har stengt hjertet mitt inne så jeg ikke kunne ta imot Hans kjærlighet uforbeholdent. Løgner som var tydelig for meg,men også en del løgner som jeg ikke var klar over var der en gang. Gjennom kurset har jeg også fått helt nye innblikk i hvordan vi er skapt i Guds bilde med både feminine og maskuline trekk, hvordan vi kan leve utfra Guds kilde som er Livets tre og gjennom det komme ut i frihet og få leve uten sammenligning og vurdering av oss selv og andre. Jeg har fått begynne på en prosess der jeg for første gang kan kjenne at jeg ikke trenger anerkjennelse fra mennesker,fordi jeg er bekreftet av Far og min anerkjennelse kommer fra Han. Dette har jeg hørt mange ganger,men først når mine sår er kommet til overflaten og blitt legt kan jeg leve utfra det ståstedet. Gjennom undervisning og sterke vitnesbyrd,har jeg virkelig fått dypere røtter og kjenner at jeg står stødigere i min tro til en kjærlig Far. Dette kurset tegner et bilde av en Far som elsker uforbeholdent og jeg anbefaler det til alle som har sett eller erfart nettopp det: Du er elsket!. Liv Svanhild
«Dypere røtter» er et fantastisk kurs som jeg virkelig vil anbefale på det varmeste!! Temaene er både viktige og grunnleggende, og henvender seg aller mest til hjertet og til vårt eget indre. Undervisningen er både grundig og dyp, har bibelsk forankring og er både mild, kjærlig og salvet. Gjennom kurset har jeg fått en dypere forankring av tilhørighet og trygghet hos Far. Refleksjonsnotatene gjennom kurset har hjulpet meg til å sette ord på og bli mer bevisst mitt eget ståsted. Samtidig har kontakten og den personlige oppfølgingen med kursleder vært både oppmuntrende og medfølende, og har gitt en trygghet og støtte som har vært så viktig og dyrebar. I et kurs som dette, som går så dypt og trolig setter i gang så mange ulike prosesser, ser jeg på refleksjonsoppgavene som en svært viktig og betydningsfull del av kurset. Både for min egen del og generelt, tenker jeg at refleksjonene bidrar til og gi både trygghet og veiledning, og også til å holde kontakten underveis på den enkeltes vandring. I tillegg hjelper innleveringene oss til å «måtte» reflektere rundt eget ståsted og eget liv, bli mer bevisst, og også sette ord på «vårt eget» i møte med det aktuelle tema. Personlig har jeg likt refleksjonene svært godt. Trolig fordi jeg liker å reflektere, men også fordi jeg har opplevd å bli tatt veldig «seriøst og på alvor», og også fordi tilbakemeldingene har vært så gode, medfølende, støttende og oppmuntrende. Jeg er takknemlig for at det finnes kurs som dette! Eirin
"Jag är så tacksam för kursen. Den är verkligen en gåva från Fars hjärta till mig. Jag märker förändringar i mitt hjärta och är så motiverad att leva som ett barn till Gud på ett djupare sätt. Jag har fått en ny tillit till Gud – att resan till Guds hjärta och till mig själv får ta tid. Det finns ingen fördömelse över att många år har gått utan att jag “har kommit längre”. I stället har jag en tillit till att förvandlingen kommer att ske, mer och mer, och att mitt liv ska bära mycket frukt. Jag vill fortsätta lyssna på videorna, ta emot och ta emot – och låta Guds kärlek gå djupare i mig. Att få bli formad på drejskivan. Och vi behöver varandra. När jag ser hur Elin, Unni och Kathleen är förvandlade av Fars kärlek, inspirerar och motiverar det mig att fortsätta min egen resa mot förvandling och större frihet. Jag ser att det är kärleken som gör att jag kan mista mig själv, enligt vetekornets lag. Att bli fri att älska och mer lik Jesus. Jag har hopp om att det bästa i mitt liv ligger framför mig. Jag vill gärna sprida detta vidare och inspirera andra att gå kursen. Detta är något Kristi kropp verkligen behöver. Jag ber att fler och fler ska få möta Fars kärlek på djupet. Tack Jesus. Och tack Elin, Unni och Kathleen, för att ni har gensvarat på Guds kallelse att göra detta kurs". Lena
Den här kursen ger en möjlighet att stanna upp, reflektera, rannsaka, begrunda det inre livet. Orsaken till att själen känns förminskad, plågad och ofri. Hur ser jag på mig själv? Hur er min bild av Fadern ut? Hur ser min relation till honom ut? Lever jag i hans kärlek eller lever jag på egna meriter? Jag har fått fundera över hur jag tänker, vad jag värderar och vad som verkligen betyder något. Är jag äkta eller döljer jag mitt sanna jag med en massa fikonlöv? Har jag min identitet i det jag presterar eller är min identitet att jag är en älskad dotter. Söker jag bekräftelse av de människor jag möter eller har jag blivit så trygg i min relation till min Far så att jag kan vila i situationer där jag förr blev plågad i tankelivet om ingen bekräftade mig? Den här kursen går på djupet. Det har varit mycket tårar och det har varit mycket "JA" och "AMEN". Anna-Karin
Ta kontakt på info@restingplace.no om du ønsker å melde deg på kurset.
